ALDI rozszerza ofertę marki własnej ALDI GAMING i startuje  z promocjami na Black Weeks

ALDI rozszerza ofertę marki własnej ALDI GAMING i startuje z promocjami na Black Weeks

ALDI ruszyło z promocjami na wybrane artykuły przemysłowe w ramach popularnej akcji Black Weeks. Klienci będą mogli kupić elektronikę bądź dodatki do domu do 50% taniej. Sieć rozbudowuje również ofertę marki własnej ALDI GAMING, wprowadzając do sprzedaży od 16.11 zestaw słuchawkowy dedykowany PlayStation 5 i Xbox ONE.

Debiut marki własnej ALDI GAMING na polskim rynku miał miejsce pod koniec sierpnia tego roku. Zestaw komputerowy z podświetleniem RGB przyjął się bardzo dobrze i zyskuje na popularności. W ślad za tym postanowiliśmy poszerzyć ofertę produktową o zestaw akcesoriów gamingowych dla PlayStation 5 i Xbox ONE – mówi Jakub Tyrlik, Category Manager i Designer of Electronics ALDI Polska.  

ALDI GAMING to marka oferująca produkty bardzo dobrej jakości w możliwie najniższej cenie, dająca zaawansowanym, jak i początkującym graczom możliwość korzystania z alternatywnego segmentu produktowego porównywalnego do asortymentu gamingowego z wyższej półki.  – Bardzo cieszy nas fakt, że popularne media gamingowe w Polsce na podstawie testów oceniły bardzo dobrze wcześniejszy zestaw, doceniając przede wszystkim jakość wykonania, cenę oraz komfort użytkowania. Akcesoria gamingowe to w naszej ofercie asortyment okazjonalny z kategorii niespożywczej, tym bardziej cieszy, że trafiliśmy w gusta graczy – dodaje Tyrlik.

Każdy zestaw zawiera silikonowe etui na pady wraz z nakładkami na gałki analogowe, zestaw słuchawek nausznych z mikrofonem oraz kabel USB typu C o długości 2m. Zestaw objęty jest trzyletnią gwarancją producenta. Produkty marki własnej ALDI GAMING w sprzedaży są dostępne od 16.11 we wszystkich sklepach ALDI w Polsce. Zestaw gamingowych akcesoriów będzie można kupić za 59,99 zł.

Dodatkowo, ze względu na zbliżający się okres świąteczny, dyskonter postanowił już teraz ruszyć z promocjami w ramach Black Weeks, dzięki temu klienci mogą kupić atrakcyjne produkty z kategorii non food, które doskonale sprawdzą się w roli świątecznych prezentów. W ofercie klienci znajdą m.in. bezprzewodowe słuchawki douszne, czy budzik cyfrowy z funkcją ładowania indukcyjnego. Więcej informacji i produktów na dedykowanej stronie: Black friday (aldi.pl)

ALDI w Polsce posiada 228 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu. ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Marka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Translate »