Każdy miłośnik aktywności na świeżym powietrzu ma swoją listę miejsc do odwiedzenia czy rzeczy do spróbowania. Może to być konkretny dystans do przebiegnięcia, może to być podziwianie wschodu słońca z wybranego szczytu. Marka The North Face postanowiła zachęcić nas do zrealizowania tych pomysłów i przesuwania własnych granic w nowej inspirującej kampanii Have You Ever?
Dla przypomnienia, VECTIV™ to opracowana przez markę konstrukcja obuwia biegowego, w której w podeszwie zastosowano wkładkę z włókna węglowego (bądź innego materiału w zależności od przeznaczenia buta). Głównym jej zadaniem jest optymalne wykorzystanie energii w czasie biegu, a także zapewnienie stabilności i ochrony na szlakach.
W wodoodpornych wersjach z technologią FUTURELIGHT™ dostępne będą modele VECTIV™ Infinite z wkładką z materiału Pebax oraz VECTIV™ Enduris z wkładką z TPU. Buty zostały także wyposażone w podeszwę SurfaceCTRL™ Grip z pięciomilimetrowymi wypustkami. Flagowy model Flight VECTIV™ z karbonową płytką pojawi się z kolei w wersji Guard, który zaprojektowany został z myślą o wyjątkowo trudnych warunkach.
W kolekcji pojawiły się również nowe wersje kolorystyczne modeli obuwia biegowego VECTIV™ bez wodoodpornej membrany, a także odzież i akcesoria. Więcej informacji znaleźć można na stronie: https://bit.ly/thenorthface_pl_run