Chiruca z sukcesem na targach Survival Force Expo

Chiruca z sukcesem na targach Survival Force Expo

9-11 lutego na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się Targi „5 PASJI” – KNIEJE, RYBOMANIA, BOATEX, TOUR SALON, SURVIVAL FORCE EXPO. Cieszyły się one sporym zainteresowaniem, a z atrakcji przygotowanych przez organizatorów skorzystało niemal 42 000 odwiedzających! Wśród ponad 100 wystawców znalazła się hiszpańska marka Chiruca – producent obuwia górskiego, trekkingowego i myśliwskiego – która niedawno obchodziła 20. rocznicę swojej działalności w Polsce.

Targi oceniamy jako bardzo interesujące. Mieliśmy możliwość zaprezentowania oferty Chiruca w szerokim zakresie – buty myśliwskie, outdoorowe i specjalnego przeznaczenia [dla służb ratowniczych i mundurowych] oraz odzież linii HUNTER. Oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno firm jak i klientów indywidualnych.  – mówi Paweł Manicki, właściciel firmy PMDystrybucja, dystrybutora produktów Chiruca w Polsce. Rzeczywiście, podczas KNIEJI wiele się działo. Zwiedzający mogli nie tylko zgłębić swoją wiedzę, rozmawiając z ekspertami na stoiskach czy przyjrzeć się z bliska tysiącom produktów i ponad 150. markom, ale również zapoznać się z nowościami na najbliższy sezon. Dla głodnych wrażeń odbyły się pokazy kulinarne, podczas których nie zabrakło oczywiście potraw z dziczyzny. Konkurs budowania ambon czy jedzenia na czas wywołały sporo emocji, podobnie jak prezentacja najpiękniejszych ras psów myśliwskich czy pokazy mody. Z tych i wielu innych atrakcji skorzystały w lutowy weekend tysiące osób. Odwiedziło nas wielu pasjonatów turystyki, survivalu, myśliwych i leśników – użytkowników butów Chiruca, którzy dzielili się z nami swoimi pozytywnymi doświadczeniami, zwracali oni uwagę na niezawodność, trwałość i wygodę tych butów. Zwłaszcza klienci indywidualni byli zaskoczeni szerokością oferty i dużą liczbą modeli prezentowanych na wystawie, choć i tak była to tylko część całej kolekcji marki Chiruca. – komentuje Manicki.

Jaka jest historia marki Chiruca? Droga do pozycji jednego z liderów na rynku światowym miała swój początek w Hiszpanii, już za czasów I wojny światowej. Pewnego szewca zainspirowało obuwie uciekających przed wojennym frontem Francuzów. Po pewnym czasie otworzył fabrykę, a markę nazwał imieniem swojej żony, Mercedes, którego zdrobnienie to właśnie Chiruca. Dzięki dobrej jakości materiałów i wygodzie, Chiruca stała się największym producentem obuwia na hiszpańskim rynku. Nosili ją zarówno studenci jak i robotnicy czy politycy – w sumie około 80% Hiszpanów! Od tamtych czasów wiele się zmieniło, jednak jedno jest pewne: dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i przemyślanym rozwiązaniom Chiruca wciąż pozostaje jednym z liderów rynkowych. Jest także firmą, która jako pierwsza w Europie zaczęła produkować buty z licencjonowanymi szybkimi wiązaniami BOA. Dziś Chiruca eksportuje swoje produkty do ponad 40 krajów na świecie, wciąż umacniając swą pozycję.

Niebagatelną rolę w tym zadaniu odgrywa również obecność na tego typu targach i kontakt z odwiedzającymi je osobami. Jak dodaje Paweł Manicki: Targi cieszyły się dużą popularnością i wysoką frekwencją odwiedzających, co mamy nadzieję, zwiększy rozpoznawalność marki Chiruca i zainteresowanie jej produktami. W związku z tym rozważamy udział w kolejnych edycjach tych targów jak i innych imprez wystawienniczych o podobnym charakterze w Polsce. KNIEJE to po prostu strzał w dziesiątkę!

W dniach 9-13.03.2018 w Norymberdze (Niemcy) odbędą się targi IWA Outdoor Classic podczas których będzie można zapoznać się z asortymentem marki Chiruca. Zapraszamy do hali 4 (stoisko 4-322).

http://chiruca.pl/74-Hunting

Translate »