Firma Jack Wolfskin wprowadza nową aranżację sklepów

  • Autentyczna, zrównoważona i elastyczna aranżacja sklepów
  • W tym roku jeszcze 19 nowych sklepów franczyzowych

Idstein 22.08.2012 – Firma Jack Wolfskin kroczy dalej drogą sukcesów – wyróżnia się nie tylko innowacyjnymi produktami lecz także nową aranżacją sklepów stworzoną przez specjalizującą się w tym zakresie firmę – PPM. Główne założenia nowej aranżacji sklepów to przyjazna dla klienta orientacja, zrównoważenie i autentyczne odzwierciedlenie marki w elementach inspirowanych atmosferą. System opracowany specjalnie dla firmy Jack Wolfskin, utrzymany dzięki bliskiemu kontaktowi z naturą i mobilności w nomadycznym charakterze, odpowiada postulatowi marki: „Na zewnątrz jak w domu”. Wyróżnikiem jest centralna powierzchnia tematyczna, na którą składa się prezentacja towarów oraz informacja na temat zastosowanej w produktach technologii oraz filozofii przedsiębiorstwa.

„Nowy system aranżacji sklepów zastosowany przez firmę Jack Wolfskin prowadzi odwiedzających do autentycznego świata outdooru i daje im niepowtarzalne poczucie, że na zewnątrz można poczuć się jak w domu ” – stwierdza Michael Rupp, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin. „Od teraz będziemy stosować nowy system we wszystkich nowych oraz remontowanych sklepach na całych świecie. System ten jest niezwykle elastyczny, można go stosować we wszystkich sklepach, począwszy od stoisk mieszczących się na powierzchniach sklepowych aż po nasze sklepy flagowe”.

Moduły nośne towarów można wyjątkowo łatwo zmieniać i bez wysiłku integrować w pomieszczeniach o najróżniejszych wielkościach i kształtach. Przy wyborze materiałów oraz koncepcji jak zwykle pomyślano o tym, aby pozostawić możliwie jak najmniejszy ślad w środowisku.

Pierwszy, otwarty 9 sierpnia sklep, w którym zastosowano nową aranżację, to sklep firmowy Jack Wolfskin w Osnabrück. 19 kolejnych lokalizacji zaplanowano jeszcze na ten rok.

Funkcjonalność, jakość i innowacyjność dla wszystkich, którzy na zewnątrz czują się jak w domu

Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim. Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie sprzedawane w ponad 600 sklepach franczyzowych i w ponad 4000 punktów sprzedaży na terenie Europy i Azji. Produkty marki Jack Wolfskin wyróżniają się wyjątkową funkcjonalnością, dostosowaniem do potrzeb użytkowników i innowacyjnością. W ciągu ostatnich lat firma Jack Wolfskin wprowadziła na rynek liczne nowości materiałowe i produktowe. Może także poszczycić się kilkoma opatentowanymi technologiami
w zakresie odzieży, plecaków i namiotów. W roku 2011 obrót przedsiębiorstwa wyniósł 355 mln euro, co odpowiada wzrostowi o 22,5% w stosunku do roku poprzedniego. Przedsiębiorstwo Jack Wolfskin, mające siedzibę w Idstein (Taunus) w Niemczech, zatrudnia 630 pracowników.

Newsroom: http://www.jack-wolfskin.com/Newsroom/uebersicht.aspx

Blog: http://blog.jack-wolfskin.com

Twitter: http://twitter.com/#!/JackWolfskin

Flickr: http://www.flickr.com/photos/jackwolfskin/

YouTube: http://www.youtube.com/user/jackwolfskinvideos

 

 

 

Translate »