Fjällräven wystartował z polską wersją outdoorowego bloga Foxtrail

Fjällräven wystartował z polską wersją outdoorowego bloga Foxtrail

Szwedzka marka Fjällräven uruchomiła polskojęzyczną wersję popularnego bloga Foxtrail. Teraz na stronie foxtrail.fjallraven.pl fani outdooru i marki z liskiem znajdą wciąż rozbudowywane treści o przyrodzie i zrównoważonych produktach marki. Nie zabraknie też wskazówek i porad, dzięki którym wypady na łono natury będą jeszcze przyjemniejsze.

Foxtrail to cieszący się duża popularnością blog Fjällräven, który do tej pory był prowadzony tylko w języku angielskim. Szwedzka marka dzieli się tam informacjami o najnowszych produktach, wprowadzanych standardach środowiskowych, rozwijanych technologiach czy kolejnych inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem lub ochroną natury. Entuzjaści outdooru znajdą też tam wywiady z inspirującymi ludźmi oraz wskazówki i porady, które niezależnie od doświadczenia, pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z wypadów na łono natury.

 

Artykuły w polskiej wersji bloga, podobnie jak te w globalnej wersji serwisu, podzielone są na cztery kategorie: przygody, porady, zrównoważony rozwój i produkty. Oprócz tłumaczeń i adaptacji oryginalnych treści czytelnicy wkrótce znajdą lokalne wpisy przygotowane we współpracy z przyjaciółmi marki znad Wisły.

W czasach bardziej świadomego podejścia do życiowych aspiracji i osiągania celów widzimy, że rośnie zainteresowanie trekkingiem, naturą i aktywnością w terenie — a wraz z nim zapotrzebowanie na funkcjonalny, trwały sprzęt gotowy na outdoorowe wyzwania oraz wiedzę dotyczącą spędzania czasu na łonie natury i zrównoważonego rozwoju. Doświadczenie Fjällräven sięga 60 lat i chcielibyśmy dzielić się z naszymi czytelnikami tym, czego nauczyliśmy się po drodze. – mówi Jakub Rymowicz z Fenix Outdoor. – Mamy nadzieję, że blog pozwoli przybliżyć markę i jej filozofię szerszemu gronu oraz zainspiruje kolejne osoby do wyjścia z domu i odkrycia świata przyrody. W końcu natura czeka!

Fjällräven powstał w 1960 roku w piwnicy jednego człowieka – Åke Nordina, który postanowił zrobić sobie lepszy plecak niż modele dostępne na rynku. Wspinając się na wyżyny swojej kreatywności i bezkompromisowości, szukał lepszych rozwiązań i innowacji dla kolejnych produktów outdoorowych. Tak zaczęła się wielka podróż, która trwa do dziś.

Od kilkudziesięciu lat marka jest wierna swojej misji wytwarzania ponadczasowego, funkcjonalnego i wytrzymałego sprzętu turystycznego. Niezmienne priorytety to odpowiedzialność wobec ludzi, zwierząt i natury oraz wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania turystyką i aktywnością na łonie przyrody.

Translate »