FLY HUMAN FLY HOKA z nową kampanią

FLY HUMAN FLY HOKA z nową kampanią

Biegacze z całego świata – wiążcie buty i biegnijcie przed siebie, bo nowa kampania HOKA FLY HUMAN FLY już trwa. Wiodąca marka obuwia biegowego nawołuje do doświadczenia mocy, którą niesie w sobie bieg. Poczujcie zew i dajcie się porwać wspólnej energii.

HOKA uruchamia nową, globalną kampanie FLY HUMAN FLY. W ramach projektu marka zaprasza wszystkich biegaczy do wzięcia udziału we wspólnym doświadczeniu radości
i korzyści płynących z nieograniczonych możliwości, jakie daje bieganie. Kampania FLY HUMAN FLY ma działać jak zbiorowy motywator, który zachęci do wspólnego spotkania na linii startu i podjęcia wyzwania – razem z szeroką społecznością biegową.

„Od początku swojego istnienia HOKA cieszy się uznaniem wśród biegaczy wytrzymałościowych. Kiedy ktoś sięga po produkty marki po raz pierwszy, od razu staje się jej wiernym fanem – niezależnie od tego, czy jest amatorem czy profesjonalistą. Pozytywna opinia niesie się z ust do ust, a społeczność HOKA szybko się rozwija. Kampania FLY HUMAN FLY stworzona została z myślą o biegaczach z całego świata – chcemy, aby wraz
z HOKA wznieśli się do krainy nowych możliwości” – mówi Norma Delaney, wiceprezes
ds. marketingu marki.

Kampanię FLY HUMAN FLY promuje 60-sekundowy spot „Pursuit” – pokazujący niezwykłą moc, która tkwi w ruchu ludzkiego ciała. Jego bohaterowie wkraczają do magicznego świata pełnego radości i optymizmu. Poprzez bieg mogą poczuć prawdziwe połączenie ducha
z ciałem, otaczającym światem i ludźmi wokoło. Uniwersalne przesłanie, jakie niesie
w sobie „Pursuit” wymyka się podziałom kulturowym, nie określa miejsca ani czasu. Stanowi odzwierciedlenie wiary marki w możliwość zmian i rozwoju, które każdorazowo zapoczątkowane są przez ruch – zarówno fizyczny, jak i metaforyczny. W świecie HOKA nie ma rzeczy niemożliwych.

Marka jak zwykle stawia na wyrazisty język wizualny. HOKA od zawsze kojarzona jest
z odważnymi kolorami, w które brand ubiera swoje obuwie. Także teraz kampania zwraca uwagę silnymi barwami i dynamiką, jakie biją z banerów. Jednak prawdziwa wartość projektu tkwi w ludziach, którzy go tworzą. Najważniejsze wartości marki kryją się
w historiach prawdziwych ludzi, którzy dzielą się swoimi opowieściami za pomocą video czy wpisów na blogu „Humans of HOKA”.

Translate »