Globalna kampania The North Face „Walls Are Meant For Climbing”

Globalna kampania The North Face „Walls Are Meant For Climbing”

Marka The North Face ogłosiła globalną kampanię, która wzywa ludzi do przemyślenia sposobu patrzenia na ściany wspinaczkowe. Są to miejsca, w których ludzie spotykają się w celu przetestowania siebie, budowania zaufania i wzmocnienia społeczności wspinaczkowej.

Z okazji rozpoczęcia kampanii i podkreślenia powiązań powstałych dzięki wspinaczce, The North Face będzie współpracować z obiektami sportowymi na całym świecie, aby uczynić dzień 19 sierpnia 2017 r. światowym dniem wspinaczki, w którym będzie można bezpłatnie korzystać ze ścianek wpinaczkowych w Stanach Zdjednoczonych, Europie, Kanadzie, Meksyku i w Chinach.

„The North Face jest partnerem pełnym pasji w świecie wspinaczki już od ponad 50 lat. Dla nas ścianki, to miejsca, w których ludzie tworzą środowisko poprzez sport, który wymaga zaufania i partnerstwa. Nasze środowisko wspinaczkowe jest międzynarodowe i uważamy, że społeczność staje się silniejsza, kiedy współpracuje. Naszym celem jest zainspirowanie innych do myślenia szerzej na temat środowiska, w którym wszyscy chcemy działać” – powiedział Tom Herbst, wiceprezes działu marketingu w The North Face.

W Europie The North Face otworzy drzwi do najlepszego centrum wspinaczkowego w Londynie – The Castle, z bezpłatnym dostępem przez cały dzień. Londyńczycy będą mogli wspinać się obok prawdziwej legendy – Alexa Honnolda – jednego z najlepszych wspinaczy na świecie, który niedawno przeszedł w stylu free solo (bez zabezpieczenia) drogę „Freerider” na El Capitan w Yosemite.

Alex wraz ze swoimi kolegami ze światowej czołowki, Hansjörgiem Auerem i Jacopo Larcherem, poprowadzi sesję wspinaczkową dla każdego, niezależnie od stopnia umiejętności i wieku. Sesja potrwa od godziny 9:00 do 19:00.

Rezerwacji można dokonać już teraz,  wystarczy odwiedzić wydarzenie o nazwie „Walls Are Meant For Climbing”, znajdujące się pod adresem: www.facebook.com/thenorthface.

Po światowym dniu wspinaczki marka nadal będzie zachęcać ludzi do wspinania się w grupach społecznościowych o nazwie „Never Stop”, które będą regularnie organizować bezpłatne sesje w ponad 10 miastach europejskich. Limitowana edycja T-shirtów będzie dostępna na stronie www.thenorthface.com oraz w sklepie flagowym w Wielkiej Brytanii przy ulicy Regent Street 290.

North Face ma długą historię wspierania środowisk wspinaczkowych poprzez sponsoring sportowców, takich jak: Alex Honnold, James Pearson i Ashima Shiraishi oraz poprzez wsparcie organizacji non-profit, takich jak USA Climbing, Trust for Public Land, Paradox Sports, the Access Fund and the American Alpine Club, które koncentrują się na dostępie, ochronie i edukacji.

Więcej informacji na temat „Walls Are Meant For Climbing,” dostępne na stronie: http://www.thenorthface.com/walls #ClimbWalls

Translate »