Helly Hansen i brytyjska żeglarka Pip Hare – partnerstwo w wyzwaniu
6th October 2021. Solo yachtswomen Pip Hare Onboard her IMOCA Open60 race yacht Medallia (Photo by Lloyd Images)

Helly Hansen i brytyjska żeglarka Pip Hare – partnerstwo w wyzwaniu

Do najnowszej kampanii prezentującej wartości marki – Helly Hansen zaprosiło niezwykłą postać.

Pip Hare – brytyjska żeglarka – skromna a jednocześnie przepełniona wewnętrzną siłą – opowiada w przygotowanym w ramach kampanii filmie  o swojej pasji, doświadczeniach w walce o przetrwanie –i przygotowaniach do kolejnych wyzwań.

Dla profesjonalnych żeglarzy na całym świecie ocean jest największym wyzwaniem. To tu natura bawi się z nami na największym placu zabaw żywiołów.  Dla żeglarki Pip Hare, ocean to miejsce wielu doświadczeń i osiągnięć – ostatnio została ona pierwszym brytyjskim szyprem, który ukończył samotny, nieprzerwany, okołoziemski wyścig w Vendée Globe 2021 roku. Pip została ósmą kobieta w historii, która ukończyła ten wyścig, a dokonała tego na drugim najstarszym jachcie – 21-letnim IMOCA Medallia. Być może jest to najbardziej wymagający sport wytrzymałościowy na świecie, ale to poświęcenie Pip i jej wiara w siebie pozwoliły jej przekroczyć linię mety. Teraz, z większym niż kiedykolwiek zapałem, Pip przygotowuje się do startu w Vendée Globe 2024 – tym razem ze wsparciem w pełni profesjonalnego zespołu.

Helly Hansen SS22 Photography
Photo: James Tomlinson

Niedawno nominowana do Brand Film Award za kampanię zeszłej zimy, nowa globalna kampania Helly Hansen SS22 „Należymy Do Chwili” przedstawia Pip Hare, która wspomina swój pierwszy Vendée Globe i przygotowuje się do kolejnego wyścigu w 2024 roku. W krótkim filmie Pip Hare opowiada o tym, jak zainspirował ją ten wyścig, wyrażając głębokie poczucie szacunku i więzi z oceanem, miejscem, z którym się utożsamia. Podkreśla, jak ważne jest zaufanie do siebie i swojego sprzętu podczas takiego wyzwania, a także jak wielką wartość ma posiadanie zespołu, na którym może polegać i który pomoże jej osiągnąć kolejny cel.

“Jestem naprawdę szczęśliwa, że znalazłam kogoś z tak ogromnym doświadczeniem, komu mogę zaufać. Po prostu chcę tam wrócić, chcę to zrobić jeszcze raz. Samotne żeglowanie daje mi szansę bycia osobą, którą nigdy nie mogłabym być na lądzie. Bycie człowiekiem w zderzeniu z żywiołami natury to piękna rzecz” – mówi Hare.

“W ciągu całej mojej kariery zawsze musiałam iść własną drogą, a kiedy jesteś tysiące mil od lądu musisz sobie zaufać. Przyjmujesz porażki, bo wiesz, że nagroda jest większa niż ból. Znalazłam coś, co mnie rozpala. Ocean jest w 100% moim miejscem”.

Nawet w najtrudniejszych warunkach, samotnie, na środku oceanu, Pip znajduje poczucie spokoju. Zaufanie do swojej wiedzy, sprzętu i społeczności doprowadziło ją do kilku największych sukcesów i będzie niezbędne w przyszłości.

“Poprzez nową kampanię chcieliśmy przekazać to niesamowite uczucie więzi z żywiołami – poczucie przynależności, które wielu z nas odnajduje w plenerze, a które Pip zna tak dobrze. Podkreślamy, jak ważne jest zaufanie do siebie i swojego sprzętu, a także wsparcie zespołu i społeczności w dokonaniu każdego wielkiego czynu. Kolejny cel Pip wymaga ogromnego zaufania i przygotowania, a my jesteśmy dumni, że możemy ja wspierać w jej podróży w kierunku zdobycia tytułu Vendée Globe w 2024 roku” mówi Joumana Løvstad Dyrektor Strategii Marki i Marketingu w Helly Hansen.

Translate »