ISPO BRANDNEW 2013 – Ogłoszenie zwycięzców

We wtorek wieczorem jury wybrało zwycięzców 25. edycji konkursu ISPO BRANDNEW. 12 ekspertów, w gronie których znajdują się także zwycięzcy ISPO BRANDNEW z lat ubiegłych, wybrało 8 najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć spośród 255 zgłoszeń. Zaraz po zakończeniu narady, jury ogłosiło zwycięzców największego na świecie konkursu branży sportowej kierowanego do młodych przedsiębiorców.

632_ispo20121
Zgłoszenia, podczas obrad jury, które odbyły się 4 grudnia, musiały zachwycić członków kapituły w aspekcie marketingu, projektu, innowacyjności a także znaczenia dla rynku. Przewodniczący jury Reinhard Pascher z agencji Pascher+Heinz podkreśla, iż jury nie miało łatwego wyboru, ponieważ zgłoszone produkty prezentowały bardzo zbliżony poziom jakościowy. Nagroda ISPO BRANDNEW Award, która zostanie zaprezentowana na targach ISPO MUNICH 2013, 3-6 lutego, jest uważana za swoisty barometr trendów na rynku jak również trampolinę do sukcesu w branży sportowej dla młodych przedsiębiorców.

Ośmiu zwycięzców ISPO BRANDNEW Award 2013:

Kategoria Sprzęt Zimowy – Hardware Winter: Splitsticks (Austria)
Firma Splitstick opracowała system wiązań dla łączonych desek, który według jury, jest „najlepszym systemem z obecnie dostępnych”, a tym samym wart jest zwycięstwa w konkursie. System może być zamontowany jako wiązania touringowe, a po zaledwie kilku krokach deska może się zmienić w dwie narty lub z powrotem w deskę snowboardową, z odpowiednimi wiązaniami. Więcej informacji na stronie: www.splitsticks.com.

split

Kategoria Sprzęt Letni – Hardware Summer: Áetem (Niemcy)
Młoda, ulokowana w Monachium firma Áetem specjalizuje się w produktach przeznaczonych do nowego sportu zwanego seatrekking, który polega na eksplorowaniu obszarów podwodnych w ciągu dnia, a noclegu na lądzie. Seatrekking opiera się na pływaniu i nurkowaniu wzdłuż wybrzeży, wyprawy tego typu mogą mieć określone szlaki i trwają po kilka dni. Firma Áetem stworzyła dla nich Premium Seatrekking Packs – pływający i wodoszczelny bagaż, który może być też plecakiem i torbą transportową na lądzie. Więcej informacji na stronie: www.seatrekking.com

aa

Kategoria Sprzęt Cyfrowy – Digital: Becoacht (Niemcy)
Jury stworzyło nową kategorią dla sprzętu cyfrowego, by docenić również trendy w świecie nowych technologii, służących sportowym dokonaniom. W tej dziedzinie zwyciężyła nowa platforma internetowa dla sportowców i trenerów – Becoacht. Po rejestracji użytkownik wskazuje lokalizację swojego treningu, a następnie może za pośrednictwem platformy poszukać sobie partnera. Rejestracja jest prosta, a wśród sportów, którym dedykowana jest platforma znajdziemy m.in. skitouring, snowboarding, jogę, fitness, golf, kitesurfing, windsurfing, boks, czy jazdę konną. Więcej informacji na stronie: www.becoacht.de.

sa

Kategoria Fitness: Shake Fit (Niemcy)
Shake Fit to prosty, ale wyjątkowy produkt, który zdaniem jury, w pełni zasługuje na nagrodę ISPO BRANDNEW Award. Dzięki indywidualnej konfiguracji online na stronie produktu, Shake Fit może pomóc uzyskać precyzyjne zamierzone cele treningowe – rozwój masy mięśniowej lub utratę wagi. Jest to zatem jeden produkt, który pozwala uzyskać różnorodne wymagania, a przy tym jest dopasowany pod względem składników, proporcji i smaku do konkretnego użytkownika. Więcej informacji na stronie: www.shakefit.de.

e

Kategoria Akcesoria – Accessories: SOLOSHOT (USA)

SOLOSHOT, czyli „automatyczny kamerzysta” wygrał w kategorii Akcesoria. SOLOSHOT działa zgodnie z zasadą obiektywu śledzącego przedmiot. Kamera zamontowana jest na statywie tak, aby mogła się pochylać i przesuwać, ten zaś umieszczony jest na silniku z zamontowanym odbiornikiem. Sportowiec, którego kamera ma śledzić jest wyposażony w nadajnik. Dzięki temu kamera może śledzić osobę, która jest w ruchu, bez względu na to jak szybko i w jakim kierunku właśnie się przemieściła. Więcej informacji na stronie: www.soloshot.com.

e

Kategoria Odzież Sportowa – Sportswear: ashmei (UK)
Młoda brytyjska marka – ashmei – na swoją grupę docelową wybrała biegaczy. Juty zostało oczarowane przede wszystkim przez biegową kurtkę tej marki, która zapewnia biegaczom wyjątkowe cechy, takie jak wysoki poziom oddychalności, niską wagę, dopasowanie i doskonały dobór naturalnych materiałów. Więcej informacji na stronie: www.ashmei.com.

e

Kategoria Styl – Style: SpiritHoods (USA)

Amerykańska marka SpiritHoods z Los Angeles stworzyła oryginalne, stylowe nakrycia głowy, które mają w sobie nie tylko zintegrowane słuchawki, ale również długi, wyposażony w kieszonki szalik, zakończony rękawiczkami. Przy czym zakupy produktów firmy odbywają z korzyścią dla przyrody: dziesięć procent ze sprzedaży zostanie przekazane na ochronę zwierzęcia, które można wybrać online. Więcej informacji na stronie: www.spirithoods.com.

e

Kategoria Odpowiedzialność Społeczna – Social Awareness: High Five (Niemcy)
High Five jest organizacją non-profit, która wspiera potrzebujące pomocy dzieci, oferując im możliwość uprawiania różnorodnych dyscyplin sportowych, takich jak snowboarding czy skateboarding. Jury nie miało problemu z wyborem grupy i uhonorowaniem jej dokonań nagrodą w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Więcej informacji na stronie: www.wearehighfive.com

e

Public Choice Award: wciąż czekamy na zwycięzcę…

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.ispo.com/brandnew

Źródło: Informacja prasowa Pro Business Consulting

Translate »