Limitowana kolekcja ekskluzywnej mody męskiej zaprojektowana przez firmę Lancerto, dostępna w ofercie sieci sklepów ALDI w całej Polsce już od 7 grudnia!

Limitowana kolekcja ekskluzywnej mody męskiej zaprojektowana przez firmę Lancerto, dostępna w ofercie sieci sklepów ALDI w całej Polsce już od 7 grudnia!

Ekskluzywne, oryginalne koszule, paski, krawaty oraz kaszkiety to tylko wybrane elementy z kolekcji smart by Lancerto, które pomogą wyszykować się wszystkim panom na nadchodzące kolacje wigilijne i zabawę sylwestrową. Marka Lancerto we współpracy z ALDI proponuje wyjątkowy zestaw ponadczasowej klasyki w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się również dodatki – skórzane portfele oraz świetnej jakości parasole, które z pewnością okażą się udanym prezentem dla eleganckich mężczyzn.

Sieć sklepów ALDI rozpoczęła współpracę z marką Lancerto dając swoim klientom możliwość zaopatrzenia się w oryginalne ubrania z kolekcji SMART by Lancerto podczas codziennych zakupów. SMART jest jedną z trzech bazowych kolekcji marki o największym wolumenie sprzedaży. Skierowana do klienta, który ceni sobie dobrą jakość w nowoczesnym wydaniu i korzystnej cenie, lubi rzeczy eleganckie i praktyczne zarazem, wygodne i uszyte z dobrych tkanin oraz komponentów, w nowoczesnych krojach.

To pierwsze nasze spotkanie z siecią sklepów o podobnym modelu biznesowym, co ALDI. Na tę decyzję wpłynął fakt, że nasze marki mają podobną kulturę, która stawia wysoko w hierarchii wartości transparentność, szacunek dla dostawców, rzetelność realizacji zobowiązań i rozpoznawalny brand. Widzimy w tej współpracy szansę na zwiększenie spontanicznej rozpoznawalności Lancerto wśród nowej grupy klientów, którzy dotychczas nie mieli okazji poznać jakości naszych produktów. – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

ALDI ma już na swoim koncie owocną współpracę z marką Esotiq. – Zachęceni obustronnym sukcesem współpracy z producentem bielizny kobiecej Esotiq postanowiliśmy powtórzyć ją, a nawet pójść krok dalej, zapraszając do naszych sklepów kolejną markę – Lancerto, która pozwoli nam zadbać także o mężczyzn. W tym szczególnym, przedświątecznym okresie konsumenci ALDI znajdą więc szeroki wybór produktów z asortymentu odzieżowego od dwóch marek – Esotiq i Lancerto – idealnych na prezent gwiazdkowy zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn – mówi Agnieszka Prochota, Dyrektor Pionu Zarządzania Kategoriami ALDI Polska.

Lancerto to marka szyta na miarę współczesnych mężczyzn, ceniących sobie ponadczasową elegancję idącą w parze ze światowymi trendami. Motto marki brzmi „Życie jest podróżą, więc podróżuj w dobrym stylu”. Egzaminy na studiach, pierwsza praca, obrona tytułu naukowego, trudne negocjacje i wyzwania biznesowe albo ten jeden, jedyny najważniejszy dzień w życiu – Lancerto towarzyszy mężczyźnie na każdym z etapów jego symbolicznej podróży przez życie. Znakomita większość produktów marki powstaje w Łańcucie, gdzie zespół ponad 200 krawców, krojczych, projektantów i ekspertów czuwa nad jakością ubrań Lancerto, tak aby każdy mężczyzna mógł zaznać tej komfortowej elegancji. Limitowana kolekcja Esotiq oraz Lancerto będzie dostępna w ALDI w całej Polsce od 7 grudnia do wyczerpania zapasów.

Więcej: https://www.aldi.pl/content/dam/aldi/poland/magazine/KW49-2019/html5.html#42

Translate »