Nowa kampania Helly Hansen zainspiruje Cię do życia!

Nowa kampania Helly Hansen zainspiruje Cię do życia!

Kiedy ostatni raz czułeś, że naprawdę żyjesz? Byłe wtedy na szczycie góry, gdzieś na środku oceanu? A może po prostu cieszyłeś się kroplami deszczu na twarzy? Helly Hansen jako czołowa marka dla entuzjastów gór i narciarstwa, rozumie, że te momenty, które najbardziej pamiętasz w swoim życiu, są tymi, w których najmocniej czujesz, że żyjesz. Tej jesieni, Helly Hansen swoją nową kampanią   „Alive since1877”  nie tylko zachęca ludzi do tego by poczuli że żyją podczas uprawiania sportów outdoorowych, ale także odzwierciedla to co robi marka od pierwszego dnia swojego istnienia – rozwijania profesjonalnej klasy sprzętu, który pozwala ludziom poczuć, że żyją.

Inspiracja do powstania nowej kampanii zaczerpnięta została od ponad 50 tysięcy górskich profesjonalistów, którzy każdego dnia używają odzieży Helly Hansen. Oni nie tylko zdecydowali się na życie i karierę, dzięki którym czują, że żyją, ale tak że działają bezinteresownie upewniając się, że reszta z nas może czuć się w górach bezpiecznie. Kampania będzie rozwijać się za pośrednictwem mediów społecznościowych, reklamy oraz inspirujących filmików, których przesłaniem będzie myśl – (poczuj że żyjesz) żyj chwilą.

„Z rodzimej Norwegii, od 1877 roku Helly Hansen opracowuje profesjonalnej klasy ubrania, które pozwalają ludziom poczuć, że żyją. W tym sezonie, ponad 50 tysięcy  profesjonalistów, z ponad 200 ośrodków narciarskich oraz prowadzących operacje w górach na całym świecie, zaufało ubraniom marki Helly Hansen,” powiedział Erik Burbank, szef działu marketingu Helly Hansen. „To ludzie, którzy codziennie pracują w najbardziej inspirujących i jednocześnie najtrudniejszych warunkach. Nasza szczególna współpraca z nimi pozwala nam na wprowadzanie innowacji i ulepszanie projektów oraz utrzymywania zaawansowanego poziomu produktów dla wszystkich konsumentów. Kampania Helly Hansen powstała, by uczcić profesjonalistów i entuzjastów sportów outdoorowych. Chcemy pobudzać i motywować konsumentów, a także przekazać, że tworzymy profesjonalnej klasy ubrania po to, aby pomóc ludziom żyć pełnią życia.

Wszyscy chętni mogą brać udział w naszej kampanii, która zaczyna się w listopadzie. Za pośrednictwem mediów społecznościowych można oznaczać swoje aktywności #feelalive. Poprzez dodawanie zdjęć i filmików, na których pokazują najbardziej ekscytujące i inspirujące momenty ze swojego życia, uczestnicy będą mieli szansę wygrać nagrody od Helly Hansen.

Translate »