Globalne ocieplenie i masowe zanieczyszczanie środowiska to problemy, wobec których nie możemy pozostać obojętni. Marka Jack Wolfskin doskonale to rozumie, dlatego z roku na rok wprowadza coraz bardziej ekologiczne rozwiązania, ograniczające emisję chemikaliów i ilość produkowanych odpadów.
W tym sezonie, w ofercie marki pod znakiem wilczej łapy, pojawił się na wskroś ekologiczny plecak. Ecoloader, który mogliśmy zobaczyć także na kanałach mediów społecznościowych Ambasadorów Martyny Wojciechowskiej i Przemka Kossakowskiego, to pierwszy produkt, którego każdy, najmniejszy nawet element pochodzi w 100% z recyklingu. Każdy materiał, suwaki i nici powstały z surowców wtórnych: http://bit.ly/ecoloader
Do produkcji jednego plecaka wykorzystano 18 butelek PET, a przy produkcji oczyszczono i odprowadzano do naturalnego obiegu 47 litrów wody w jakości wody pitnej. Wykorzystana na pasach i plecach gąbka wykonana została wykonana z niezwykłej, całkowicie odnawialnej biomasy algowej.
Jack Wolfskin – marka odpowiedzialna środowiskowo
Ecoloader to nie wyjątek w ekologicznej ofercie marki. W kolekcji Jack Wolfskin znajdziemy kurtki, softshelle, koszulki czy plecaki wykonane z surowców wtórnych często z wykorzystaniem unikalnych technologii.
Wiele produktów z wilczej oferty posiada certyfikat bluesign® odnoszący się do spełniania surowych wytycznych środowiskowych, w odzieży Jack Wolfskin nie stosuje się również szkodliwych dla natury związków PFC.
To nie wszystko! Jack Wolfskin troszczy się nie tylko o planetę, ale też o swoich pracowników na całym świecie, czego potwierdzeniem jest wielokrotne zdobycie statusu lidera organizacji Fair Wear Foundation. Więcej informacji można znaleźć we wpisie na blogu marki: https://sklep.jack-wolfskin.pl/blog/etyczna-marka-odziezowa?fbclid=IwAR26I-0t13FVNpGd8EQY18UAEEF0GcFBClkQeVVmi6OiW4pD9UA0gPcHPGk