The North Face x Online Ceramics – eksploracja bez kompromisów

The North Face x Online Ceramics – eksploracja bez kompromisów

The North Face ogłosił nową współpracę z Online Ceramics w zakresie kolekcji inspirowanej kalifornijską kulturą wspinaczkową lat 70-tych. Dostępna w sprzedaży od 29 kwietnia kolekcja zakorzeniona jest w innowacyjnych i zabawnych projektach powstałych na cześć naszej planety.

Online Ceramics to streetwearowa marka z Los Angeles, znana z ręcznie farbowanych, produkowanych na małą skalę koszulek z grafikami inspirowanymi pięknem planety i stworzeń żyjących na ziemi, będąca jednocześnie synonimem grupy muzycznej Grateful Dead. Marka została założona w 2016 roku i pojawiła się na scenie dzięki charakterystycznemu stylowi, który ma na celu zapewnienie wyjątkowego spojrzenia na takie tematy, jak duchowość i samopoznanie, przy jednoczesnym nadaniu priorytetu lokalnym praktykom produkcyjnym.

„Zawsze dążyliśmy do tworzenia odzieży z pozytywnym przesłaniem, które zachęci ludzi do zmiany sposobu myślenia. Współpraca z kultową marką, taką jak The North Face, pozwoliła nam połączyć nasze wyjątkowe, prowokujące do myślenia projekty ze stylami, z których słynie ta outdoorowa marka, tworząc kolekcję inspirowaną stylem retro, który codziennie celebruje Ziemię”. – Elijah Funk i Alix Ross, założyciele Online Ceramics

W ramach współpracy z Online Ceramics, The North Face wprowadza swoją najnowszą innowację: Re-Grind, czyli proces, w którym przetwarza się resztki materiałów poprodukcyjnych. Nowa platforma Re-Grind zostanie włączona do podstawowych kolekcji The North Face w ciągu roku — kontynuując zobowiązanie do przekształcenia 100% materiałów na tkaniny pochodzące z recyklingu, regenerowane, organiczne, lub odpowiedzialnie pozyskiwane do 2025 r.

Odzież z tej kolekcji jest również wykonana w 75% lub więcej z materiałów pochodzących z recyklingu lub materiałów organicznych, dzięki czemu można je ozdobić odznaką The North Face „Exploration Without Compromise” – którą można zakupić online i w sklepach stacjonarnych – zgodnie z misją marki, którą jest tworzenie jak najlepszych produktów, jednocześnie pozostawiając jak najmniejszy ślad w miejscach, które eksplorujemy.

Częścią tej misji jest wprowadzenie najbardziej zrównoważonych ikon marki The North Face, jakie kiedykolwiek stworzono. Kultowa kurtka Nuptse, polar Denali i Basecamp Duffel zostały zmienione z myślą o naszej planecie.

Torba Basecamp Duffel jest teraz wykonana w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu, polar Denali w 80% z materiałów pochodzących z recyklingu, a kurtka Nuptse została wyprodukowana z  zaoszczędzeniem 6000 ton CO2 rocznie. Takie same, ale lepsze ikony są już dostępne w sprzedaży.

Kapsułowa kolekcja powstała w kolaboracji z Online Ceramics będzie dosepna dla członków XPLR Pass od 27 kwietnia.

Translate »