6. edycja ISPO ACADEMY coraz bliżej!

6. edycja ISPO ACADEMY coraz bliżej!

Już za nieco ponad miesiąc – 17-19 października w Wierchomla Ski & Spa Resort odbędzie się 6. edycja jedynej w swoim rodzaju, corocznej imprezy branżowej – ISPO Academy. Każdego roku staram się uczestniczyć w tym wydarzeniu bo oprócz integracji środowiska branżowego, daje ono ogromnego kopa motywacyjnego oraz przekazuje wiedzę niezbędną w pracy zawodowej (od ponad 7 lat jestem związany z branżą sport/outdoor).

Jak można przeczytać na oficjalnej stronie imprezy jej celem  jest wsparcie firm i osób działających w branży sportowej w prowadzeniu efektywnego biznesu w warunkach narastającej konkurencji zarówno na rynkach lokalnych jak i rynku międzynarodowym.

Moim zdaniem organizatorkom udaje się to osiągnąć a przy okazji tworząc gościnną atmosferę, która przyczynia się do wymiany poglądów ale również pomysłów przydatnych w codziennych zmaganiach.

W skrócie – jeśli masz cokolwiek wspólnego z branżą, niezależnie czy pracujesz w sklepie sportowym, jesteś eksporterem czy producentem – już dziś powinieneś się zarejestrować i znaleźć czas na uczestnictwo w tym wydarzeniu.

Zachęcając do uczestnictwa poniżej przekazuję najważniejsze informacje nt. ISPO Academy 2017!

Data: 17-19.10.2017 r.

Miejsce: Hotel Wierchomla SKI & SPA Resort

Opłata:

  • 1 dzień warsztatów za jednego uczestnika: 200zł netto + 23% VAT
  • 2 dni warsztatów za jednego uczestnika: 320zł netto + 23% VAT

Udział w konferencji jest płatny (według wybranej opcji) i obejmuje wykłady wg programu, przerwy kawowe oraz lunch. Wszystkie wykłady obcojęzyczne tłumaczone są symultanicznie na jęz. polski. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w programie.

Dla trzeciej osoby z firmy i każdej kolejnej przewidziana jest zniżka w wysokości 15% podstawowej ceny udziału.

W przypadku udziału w przynajmniej jednym dniu warsztatów (18.10.2017 lub/i 19.10.2017) udział w dyskusji panelowej w dn. 17.10.2017 jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.

Uwaga: Rejestracja uczestnika na konferencję następuje dopiero po wpłaceniu kwoty uczestnictwa wyliczonej na podstawie ilości osób. Należności prosimy wpłacać do dnia 10.10.2017 na numer konta organizatora. Wpłata zostanie potwierdzona fakturą VAT.

Program

17.października 2017

16:30-18:00 Walne Zgromadzenie Polish Outdoor Group

18:30-20:00 Dyskusja panelowa powered by ISPO & POLISH OUTDOOR GROUP

Jak pozyskać nowe grupy docelowe w outdoorze?
Uczestnicy panelu: Piotr Święch-The North Face, Rafał Tyszkiewicz-Columbia, Adam Zych-Raven, Janusz Pieła-Larix, Martes Sport, OTCF, Witold Kowalski-WK Profit Consulting, Jerzy Osika-Promedia

18. października 2017

Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych (sala konferencyjna)

10:00 Powitanie uczestników

10:15-11:45 Zarządzanie płynnością finansową w firmie sportowej i outdoorowej ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowej rotacji magazynu/ Witold Kowalski, WKProfit Consulting, Polska

11:45-12:45 Marmot best practice / Jan Schapmann , Marmot, Niemcy

11:45-12:00 Przerwa kawowa

12:00-12:30 Visual merchandising w liczbach – sposoby mierzenia efektów działań VM / Witold Kowalski, WKProfit Consulting

12:30-14:00 Jak zyskać lojalnego klienta – programy lojalnościowe, karty upominkowe oraz inne skuteczne sposoby nawiązywania długotrwałej relacji/ Jerzy Osika, Promedia, Polska

14:00-14:30 Pop-up stores – nowy koncept w sprzedaży detalicznej / Jerzy Osika, Promedia, Polska

14:30-15:30 Lunch

15:30-16:00 Wartość dodana w sprzedaży produktów Premium jako argument sprzedażowy / Giulio Piccin, AKU, Włochy

16:00-16:40 Event marketing jako skuteczne narzędzie komunikacji / Anna Wróblewska, Projekt 77, Polska

16:40-17:10 Loteria

Warsztaty dla eksporterów (sala obrad)

16:00-17:00 Praktyczne aspekty sprzedaży na Amazon – case studies, Mark Kock, Ultrapower, Niemcy

17:00-18:00 Dotacje na rozwój eksportu w 2018 roku

ISPO ACADEMY HIGHLIGHT

18:30 -20:00 Prelekcja Stefana Glowacza – jednego z najlepszych wspinaczy świata/ Ambasadora marki MARMOT

20:00-24:00 Wieczorne Get-Together

19. października 2017

Seminarium dla producentów-eksporterów (sala konferencyjna)

9:00 Powitanie uczestników

9:15-9:55 Sports Evolution Report – transformacja rynku sportowego, zmiana roli konsumenta, szanse i zagrożenia / Christoph Rapp, ISPO Team, Niemcy

9:55-10:35 Nowości na targach ISPO 2018 – nowa segmentacja, nowy podział oferty w halach / Anabel Roeder, ISPO Team, Polska

10:35-10:50 Przerwa kawowa

10:50-11:50 Designing the promise: Rola brandingu w marketingu sportowym / Imre Jernei, ZIIJN, Polska

11:50-12:50 Nowe technologie w marketingu wystawienniczym / Maciej Przywecki, VMG, Polska

12:50-13:05 Przerwa kawowa

13:05-13:50 Społeczna odpowiedzialność biznesu / Mateusz Zmyślony, Eskadra, Polska

13:50-14:05 Dlaczego warto być „Dr Clownem” czyli jak każdy może leczyć uśmiechem. Przykłady projektów CSR w Fundacji “Dr Clown” / Katarzyna Dera, Fundacja „Dr Clown”, Polska

14:05-14:15 Przerwa kawowa

14:15-15:00 Jak się komunikować, żeby publikowali i czytali czyli o komunikacji marki z mediami i bloggerami / Monika Bartnik, RunAndTravel, Polska

15:00-15:30 Komunikacja kolekcji i produktu poprzez współpracę ze stylistami

15:30-16:30 Lunch

Warsztaty dla sklepów (sala obrad)

9:00-11:00 Produkcja obuwia outdoorowego– warsztaty wspierające sprzedaż obuwniczych marek premium w handlu specjalistycznym / Giulio Piccin, AKU, Włochy

Filozofia AKU PLUS* – case study na przykładzie włoskiej marki AKU

11:00-11:30 Przerwa

11:30-12:30 Membrany GORE w obuwiu – rodzaje, zastosowanie / Jakub Dyrlico, GORE, Polska

12:30-13:00 Przerwa

13:00-14:00 Primaloft Performance Fabrics – innowacje w zakresie przędzy i tkanin / Bartosz Lassak Primaloft

14:00-14:30 Przerwa

14:30-15:30 Impregnacja, czyszczenie i utrzymywanie właściwości odzieży, obuwia i akcesoriów outdoorowych w oparciu o produkty marki NIKWAX – warsztaty & pokaz specjalny na basenie

15:30-16:30 Lunch

16:30 Zakończenie konferencji

Event dla dziennikarzy połączony z testami odzieży i obuwia // 17-19. października 2017

Przedstawiony program ma charakter ramowy. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w programie.

ISPO ACADEMY 2016 PL from Hybryda TV on Vimeo.

Prelegenci

Witold Kowalski / WK Profit Consulting, Polska

Właściciel WK Profit Consulting, firmy operującej jako niezależny konsultant dla firm Small-Medium-Enterprises oraz międzynarodowych korporacji, 20-letnie doświadczenie jako dyrektor Nike Poland i Telepizza Poland, mentor biznesowy pomagający właścicielom i kadrze zarządzającej firm w zwiększaniu zyskowności firm, właściciel portalu rekomendacji atrakcji turystycznych w Europie, Ameryce Północnej i w Chinach – WK Travel Inspirations.

Jerzy Osika / Pro Media, Polska

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, odwiedzający regularnie kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Wykładowca na krajowych i międzynarodowych targach i konferencjach. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny.

Anna Wróblewska / PROJEKT 77, Polska

Właściciel agencji PROJEKT 77, członek Polish Outdoor Group. Od blisko 20 lat związana z branżą outdoorową i podróżniczą. Współpracowała m.in z takimi brandami outdoorowymi jak: Bergson, Alpinus, Campus, The North Face, Regatta, Dare2b, Polartec(R). Z ramienia POG współtworzyła od strony nagłośnienia medialnego projekty takie jak: WinterCamp na Turbaczu i Himalayan Camp na Woodstocku. Swoim bogatym doświadczeniem dzieli się wykładając PR i PR kryzysowy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy.

Marc Kock / Ultrapower, Niemcy

Marc jest specjalistą z zakresu marketingu, budowania marki oraz zarządzania treścią na platformie Amazon. Od 2001 roku związany z handlem w sieci, a od 2009 roku głównie za pośrednictwem Amazona na terenie Europy. Kładzie nacisk na kontakt z klientem oraz ciągłość relacji. Jest dumny z faktu wieloletniej współpracy z tymi samymi firmami, jednocześnie pozostając otwartym na nowe marki. Marc dorastał w otoczeniu rodzinnego biznesu, gdzie od najmłodszych lat mógł uczyć się zasad efektywnej współpracy z producentami i markami.

Christoph Rapp/ International Retail Manager, ISPO Team, Niemcy

Christoph pracował jako niezależny konsultant w branży fitness. Współpracował z Amway Europe w zakresie rozwoju Online Consumer Community i jako Account Director Audi w WWP Spain nadzorując kontrakt sponsorki Audi i Realu Madryt oraz kontrakt z FC Barcelona, co obejmowało promocję marki w Chinach. Od lipca 2015 roku dołączył do zespołu ISPO Team jako International Retail Manager.

Imre Jernei / ZIIJN, Polska

Imre jest założycielem agencji projektowania i brandingu- ZIIJN. Obieżyświat, urodził się na Węgrzech, studiował w Wielkiej Brytanii, pracował w USA i Niemczech, realizował projekty dla firm od Norwegii po Australię, aktualnie mieszka w Polsce. Ma ponad 7letnie oświadczenie w projektowaniu i budowaniu marki, pomógł stworzyć komunikację wizualną takich marek jak Uvex Sports, Alpina Sports, Core Range, QBL Systems, Framus, Warwick, Musikhaus Thomann, Dunin i Adrienne Arsht Center. Marki, których wizerunek buduje, osadza na 3 filarach: BOLD. CREATIVE. THINKER.

Maciej Przywecki/ VMG, Polska

Dyrektor ds. strategii i rozwoju VMG Group. Ma na swoim koncie ogólnopolskie i międzynarodowe projekty marketingowe, zarówno dla marek prywatnych jak i podmiotów publicznych. W marketingu outdoorowym pracuje od 16 lat. Realizował szereg projektów i kampanii dla wiodących marek z tego rynku. Jest prezesem VMG Outdoor Sports Marketing oraz członkiem i współtwórcą stowarzyszenia Polish Outdoor Group.

Mateusz Zmyślony/ Eskadra , Polska

Strateg, doradca i ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, reklamy, marketingu miejsc i wielkich wydarzeń. Pracował dotąd m.in. dla takich marek jak Polska, Kraków, Małopolskie, Pomorskie, „Śląskie. Założyciel i Dyrektor Kreatywny ESKADRY. Podróżnik i propagator idei „social travelling”. Od 2014 roku wspólnie z prof. Jerzym Hausnerem realizuje autorski projekt naukowy Open Eyes Economy i organizuje coroczne międzynarodowe forum ekonomiczne Open Eyes Economy Summit w Krakowie.

Katarzyna Dera / Fundacja „Dr Clown”, Polska

Katarzyna Dera, specjalista pracy z rodziną, koordynator akcji CSR i fundraiser Fundacji “Dr Clown”. Od 15 lat prowadzi sesje śmiechu oraz szkolenia i warsztaty z zakresu pracy z osobami w szeroko pojętym kryzysie, komunikacji, radzenia sobie ze stresem, terapii śmiechem.

Monika Bartnik/ RunAndTravel, Polska

Współtwórczyni i redaktor prowadząca portalu RunAndTravel.pl Od 20 lat związana z mediami, w tym przede wszystkim z marketingową prasą branżową. Łączy swoją wiedzę i doświadczenie związane z mediami z praktyką marketingową i PR pracując dla firm reprezentujących różne branże. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, PR i social media. Była wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki “Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać” (Wydawnictwo Flashbook, 2007).

Dyskusja panelowa:

Piotr Turkot/ Polish Outdoor Group, Polska

Piotr Turkot, od ponad 15 lat związany z branżą outdoor. Wydawca pierwszego polskiego magazynu i portalu branży outdoor – 4outdoor.pl Współtwórca najpopularniejszego w Polsce portalu wspinaczkowego – wspinanie.pl Od 13 lat organizuje Krakowski Festiwal Górski, najważniejszą w środowisku górskim imprezę kulturalno-sportową. Pomysłodawca i Prezes Stowarzyszenia Polish Outdoor Group. Wolny czas wykorzystuje na wspinanie i inne aktywności outdoorowe.

Piotr Święch / TNF Polska

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz studiów MBA na Akademii Koźmińskiego w Warszawie. Posiada 2.5 roczne doświadczenie w międzynarodowym handlu w branży IT i ponad 13 letnie w handlu hurtowym i detalicznym na rynku odzieżowo-sportowym. Pracował przez 9 lat w ramach struktur Nike Polska, a od 2013 roku zarządza marką The North Face jako Dyrektor Sprzedaży na Polskę. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch chłopców, miłośnik podróżowania, psychologii, jogi i biegania.

Witold Kowalski / WK Profit Consulting, Polska

Właściciel WK Profit Consulting, firmy operującej jako niezależny konsultant dla firm Small-Medium-Enterprises oraz międzynarodowych korporacji, 20-letnie doświadczenie jako dyrektor Nike Poland i Telepizza Poland, mentor biznesowy pomagający właścicielom i kadrze zarządzającej firm w zwiększaniu zyskowności firm, właściciel portalu rekomendacji atrakcji turystycznych w Europie, Ameryce Północnej i w Chinach – WK Travel Inspirations.

Jerzy Osika / Pro Media, Polska

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, odwiedzający regularnie kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Wykładowca na krajowych i międzynarodowych targach i konferencjach. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny.

Oficjalna strona imprezy: www.ispoacademy.pl

Wydarzenie na Facebooku: www.facebook.com/events/128795617752061/

Materiały zdjęciowe/filmy pochodzą z oficjalnej strony imprezy.

Translate »