ISPO ACADEMY
ISPO Academy jest nową platformą targów ISPO MUNICH stworzoną dla branżowych odwiedzających. Pod takim szyldem i w tym miejscu organizator ISPO MUNICH chce podczas najbliższej edycji targów skupić eventy szkoleniowe i informacyjne dla przedstawicieli handlu detalicznego.
ISPO Academy ma być w założeniu platformą prezentacji innowacyjnych idei, nowych perspektyw i pochodzącej z różnych obszarów wiedzy, powiązanej z prowadzeniem działalności handlowej w branży sportowej. Celem ISPO Academy jest wsparcie firm i osób działających w branży sportowej w prowadzeniu efektywnego biznesu w warunkach narastającej konkurencji zarówno na rynkach lokalnych jak i rynku międzynarodowym. Spektrum zagadnień poruszanych podczas imprez organizowanych pod hasłem ISPO Academy jest bardzo szerokie i obejmuje swoim zakresem od tematów związanych z e-commerce przez sprzedaż krzyżową i nowe trendy, aż po tematykę związaną z designem produktów sportowych. W ramach ISPO Academy na najbliższych targach ISPO odbywać się będą seminaria, warsztaty oraz wycieczki szkoleniowe po sklepach sportowych w Monachium.
ISPO Academy: lokalizacja Wejście EAST, obszar wejściowy, stoisko EO 0.3
Seminaria ISPO Academy
Termin: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013) w pomieszczeniach C31 i C32 (nad halą C3)
Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0.3
Koszty: 49 euro za jedno seminarium, w pakiecie książka „Modern Shops Strategies”
Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi
Prelegenci ISPO Academy
Poniedziałek, 04.02.2013
10:00-11:30, pomieszczenie konferencyjne C31
Prelegent: Andreas de la Dehesa, Codesport
„Jak zwiększyć sprzedaż zapewniając efektywną wymianę informacji pomiędzy sklepami a markami”
10:00-11:30, pomieszczenie konferencyjne C32
Prelegent: KD Waltner, Backflip 180 Limited
„The China design Team Challange”
12:00-13:30, pomieszczenie konferencyjne C31
Prelegent: Nora Kühner, IDEAS Active Sports Design Network
„Sport między kulturą miejską a K2”.
12:00-13:30, pomieszczenie konferencyjne C32
Prelegent: Mayouri Sengchanh, Exalis GmbH
„Wiodące trendy w sezonie jesień-zima 2014/2015”
14:00-15:30, pomieszczenie konferencyjne C31
Prelegent: Max Heiderscheid, Pascher+Heinz GmbH
„Facebook: Szansa dla sklepów sportowych. Cel sam w sobie czy lojalność konsumentów?”
16:00-17:30, pomieszczenie konferencyjne C31
Prelegent: Patrick Schmidt, LIGANOVA
„Point of Sale w dobie digitalizacji – doświadczenia marek”.
Wtorek, 05.02.2013
10:00-11:30, pomieszczenie konferencyjne C32
Prelegent: Mark Held, Outdoor in partnership with EOG
“Przegląd Europejskiego Rynku Outdoorowego”
12:00-13:30, pomieszczenie konferencyjne C32
Prelegent: Steffen Meiler, Toray International Europe GmbH
“Styl przyszłości: symbioza designu XXI wieku, funkcji high-tech i jakości. Wymiana poglądów na temat rozwoju zmieniającego się rynku.”
14:00-15:30, pomieszczenie konferencyjne C31
Prelegent: Prof. Dr Christian Zich, ppmt Marketingberatung
“Zadowoleni klienci przynoszą większe zyski. Doświadczenia kupujących jako istotny komponent w strategii dot. pozycjonowania sklepu.”
14:00-15:30, pomieszczenie konferencyjne C32
Prelegent: Chris Lines, Outdoor in partnership with EOG
“Prowadzenie małego biznesu z wykorzystaniem social media -praktyczne warsztaty dla sklepów outdoorowych. ”
16:00-17:30, pomieszczenie konferencyjne C31
Prelegenci: Dr Schäfer, legal adviser Ralph Ch. Hübner, business administration graduate Stefen Hövel, business administration graduate
„Przykłady sklepów stacjonarnych i internetowych – narzędzia wsparcia sklepów sportowych.”
Retail tour – wycieczka po sklepach sportowych w Monachium:
Termin: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013)
Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0.3
Zbiórka: Stoisko ISPO Academy przy wejściu EAST, nr EO 0.3
Koszty: 25 euro (włącznie z shuttle busem dowożącym na miejsce)
Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi
Do wyboru są 4 różne trasy.
Trasa nr 1 – poniedziałek 4.02.2013
Godziny: 9:30 – 13:30
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Globetrotter
- Bogner Store
- Patagonia
Trasa nr 2 – poniedziałek 4.02.2013
Godziny: 13:00 – 17:00
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Columbia
- Globetrotter
- Ertl/Renz
Trasa nr 3 – wtorek 5.02.2013
Godziny: 9:30 – 13:30
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Patagonia
- Maloja Shop
- Bogner
Trasa nr 4 – wtorek 5.02.2013
Godziny: 13:00 – 17:00
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Ertl/Renz
- Maloja Shop
- Globetrotter
———-
Polscy wystawcy na targach ISPO MUNICH 2013
Termin: 3-6. LUTEGO 2013
Lokalizacja: NOWE TERENY TARGOWE W MONACHIUM
Stan zgłoszeń na 11.01.2013: 40 firm z Polski
4 FUN
- Marka: 4 FUN
- www.k2sport.com.pl
- Produkt: chusty, nakrycia głowy
- Hala: B5 Stoisko: 434
- Obszar tematyczny: outdoor
ACHTI
- Marka: Achti
- www.achti.pl
- Produkt: czapki
- Hala: B3 Stoisko: 516
- Obszar tematyczny: sportstyle
ACTIVE PRO
- Marka: Body Dry
- www.bodydry.pl
- Produkt: bielizna termoaktywna
- Hala: A6 Stoisko: 135
- Obszar tematyczny: outdoor
ADAMAR
- Marka: ZAGANO
- www.zagano.com
- Produkt: szorty plażowe, stroje kąpielowe
- Hala: B4 Stoisko: 324
- Obszar tematyczny: performance
F.P.H. Sabina Król
- Marka: Krolle
- www.krolle.eu
- Produkt: czapki
- Hala: B3 Stoisko: 552
- Obszar tematyczny: sportstyle
FEMI PLEASURE
- Marka: FEMI PLEASURE
- www.femipleasure.com
- Produkt: odzież sportowa + urban style dla kobiet
- Hala: A2 Stoisko: 317
- Obszar tematyczny: board
GT SPORT
- www.gtsport.home.pl
- Produkt: trofea sportowe, medale, puchary
- Hala: B4 Stoisko: 243
- Obszar tematyczny: performance
WITOLD GWINNER
- Marka: gWINNER
- www.gwinner.pl
- Produkt: odzież fitness & wellness, stroje kąpielowe
- Hala: B4 Stoisko: 160
- Obszar tematyczny: performance
HEFAL SERWIS
- www.hefalserwis.pl
- Produkt: wyposażenie lodowisk
- Hala: A4 Stoisko: 146
- Obszar tematyczny: ski
KOMFORT GARDEN
- www.tanie-sanki.pl
- Produkt: sanki
- Hala: A5 Stoisko: 244
- Obszar tematyczny: ski
LARIX
- Marka: Viking
- www.viking.pl
- Produkt: rękawice, czapki,
- Hala: B3 Stoisko: 314
- Obszar tematyczny: sportstyle
LOMAN
- Marka: Loman
- www.loman.pl
- Produkt: czapki
- Hala: B3 Stoisko: 320
- Obszar tematyczny: sportstyle
MADISON
- Marka: Madison. From Now On
- www.madisonclothing.eu
- Marka Madison jest finalistą konkursu ISPO BRANDNEW AWARD 2013
- Produkt: odzież casual (inspiracje z kitesurfing i snowboardingu)
- Hala: C2 Stoisko: BRANDNEW Village
- Obszar tematyczny: sportstyle
MAŁACHOWSKI PRACOWNIA SPRZĘTU ALPINISTYCZNEGO
- Marka: Małachowski
- www.malachowski.pl
- Produkt: wyroby puchowe, śpiwory, kurtki
- Hala: B5 Stoisko: 434
- Obszar tematyczny: outdoor
METEOR/markARTUR
- Marka: Meteor
- www.meteor.pl
- www.hurtowniasportowa.eu
- Produkt: sprzęt sportowy i turystyczny
- Hala: B4 Stoisko: 222
- Obszar tematyczny: performance
MILO SPORT
- Marka: MILO
- www.milo.pl
- Produkt: odzież outdoorowa, akcesoria outdoorowe
- Hala: B5 Stoisko: 436
- Obszar tematyczny: outdoor
MJST
- Marka: MAJESTY
- www.majestyskis.com
- Produkt: narty freeski, odzież freeski
- Hala: A3 Stoisko: 201
- Obszar tematyczny: freeski
MONDO CALZA
- Marka: Mondo Calza
- www.mondo-calza.pl
- Produkt: skarpety sportowe
- Hala: A6 Stoisko: 139
- Obszar tematyczny: outdoor
NBL SPORT
- www.nblsport.com
- Produkt: narty freeski, deski snowboardowe
- Hala: A3 Stoisko: 212
- Obszar tematyczny: freeski
NOBILEKITEBOARDING
- Marka: CONTRACT SNOWBOARDS
- www.nobilekiteboarding.com
- Produkt: narty freeski, deski snowboardowe
- Hala: A3 Stoisko: 212
- Obszar tematyczny: freeski
NORDHORN
- Marka: NORDHORN
- www.nordhorn.com.pl
- Produkt: skarpety sportowe
- Hala: A6 Stoisko: 142
- Obszar tematyczny: outdoor
OTCF
- Marka: 4 F/Outhorn/FOB
- www.4f.com.pl
- OFICJALNY SPONSOR POLSKIEJ REPREZENTACJI OLIMPIJSKIEJ
- Produkt: odzież & obuwie sportowe + akcesoria
- Hala: B3 Stoisko: 318
- Obszar tematyczny: sportstyle
POLSPORT
- www.polsport.bielsko.pl
- Produkt: sprzęt sportowy
- Hala: B4 Stoisko: 250
- Obszar tematyczny: performance
PROSTAF
- Marka: Goggle
- www.gogglepae.com
- Produkt: okulary sportowe, gogle narciarskie
- Hala: A5 Stoisko: 337
- Obszar tematyczny: ski
RAMONES
- Marka: RED HOT
- www.redhot.pl
- Produkt: czapki
- Hala: B3 Stoisko: 103
- Obszar tematyczny: sport style
- Marka RED HOT jest autorem projektu i wykonawcą czapki promocyjnej targów ISPO
SPORTEX
- Marka: Aquaspeed
- www.aquaspeed.com.pl
- Produkt: akcesoria pływackie, stroje kąpielowe
- Hala: B4 Stoisko: 121
- Obszar tematyczny: performance
SPÓLNOTA
- www.spolnota.pl
- Produkt: sanki
- Hala: A4 Stoisko: 426
- Obszar tematyczny: ski
SPORTSIMO
- Marka: Sportsimo
- www.sportsimo.com.pl
- Produkt: bielizna termoaktywna
- Hala: A6 Stoisko: 150
- Obszar tematyczny: outdoor
SPORT TEAM
- Marka: Monzee
- www.sportteam.com.pl
- Produkt: czapki
- Hala: B3 Stoisko: 532
- Obszar tematyczny: sportstyle
STARLING
- Marka: Starling Hats
- www.starlinghats.pl
- Produkt: czapki
- Hala: B3 Stoisko: 115
- Obszar tematyczny: sport style
SURE SHOT BY SPORT GRUPA
- Marka: SURE SHOT
- www.sportgrupa.pl
- Produkt: sprzęt do gry w koszykówkę
- Hala: B4 Stoisko: 107
- Obszar tematyczny: performance
SZANTI
- Marka: Fjord Nansen
- www.fjordnansen.pl
- Produkt: odzież outdoorowa, akcesoria outdoorowe
- Hala: A6 Stoisko: 238
- Obszar tematyczny: outdoor
TARGI KIELCE
- www.targikielce.pl
- Produkt: Targi Sportowe Kielce ZIMA-SPORT 2013/LATO-SPORT 2013
- Hala: A6 Stoisko: 244
- Obszar tematyczny: outdoor
TRYUMF
- www.tryumf.com.pl
- Produkt: trofea sportowe, medale, puchary
- Hala: B4 Stoisko: 258
- Obszar tematyczny: performance
VODAR
- www.wodar.pl
- Produkt: sanki, jabłuszka do jazdy po śniegu, narty dla dzieci, akcesoria zimowe
- Hala: A4 Stoisko: 326
- Obszar tematyczny: ski
VT-Sport
- Marka: VT-SPORT
- www.vt-sport.pl
- Produkt: sanki
- Hala: A5 Stoisko: 435
- Obszar tematyczny: ski
ZAKŁAD GENA Zdzisław Zaręba
- Marka: GENA
- www.gena.pl
- Produkt: czapki futrzane (wyłącznie z naturalnego futra i skóry)
- Hala: B1 Stoisko: 115
- Obszar tematyczny: ISPO Vision
ZPH Kimet
- www.kimet.pl
- Produkt: sanki
- Hala: A5 Stoisko: 245
- Obszar tematyczny: ski
———-
ISPO Textrends Forum
Fokus na innowacyjne tekstylia
Producenci prezentują tekstylne innowacje na sezon jesień-zima 2014/15
Nowe narzędzia dla projektantów i product managerów (nowy punkt odniesienia)
ISPO MUNICH dodaje do swojego portfolio trendów i innowacji nową platformę ISPO Textrends Forum. Stanowi ona szansę dla producentów bazowych tekstyliów, takich jak materiały, membrany i suwaki na zaprezentowanie swoich produktów przedstawicielom międzynarodowej branży sportowej w ramach specjalnego forum. Projektanci i product managerowie będą mogli uzyskać wszechstronną wiedzę na temat tekstylnych innowacji w sposób efektywny, dzięki koncentracji tej sfery na w ramach jednej platformy na targach ISPO MUNICH 2013.
Na nowy koncept ISPO Textrends Forum składają się trzy istotne elementy: struktura, koncentracja oraz wsparcie. Celem nowego ISPO Textrends Forum jest przedstawienie członkom branży wiodących innowacji w tym istotnym dla przemysłu dóbr sportowych segmencie. ISPO we współpracy z międzynarodowym ekspertem z zakresu trendów, Louisą Smith zdefiniowało pięć trendów w tekstyliach jak również karty kolorów na sezon jesień-zima 2014/2015. Stanowią one strukturalne ramy dla platformy ISPO Textrends Forum zapewniając jeszcze lepszą orientację dla producentów. Każdy producent może zgłosić pięć produktów w siedmiu kategoriach (First Layer, Second Layer, Accessories, Outer Layer, Technology, Fibres, Membrane and Bonding Techniques) skupiając się na zdefiniowanych trendach i kolorach. Jury składające się z międzynarodowych projektantów, ekspertów ds. trendów, przedstawicieli instytucji zajmujących się tekstyliami oraz dziennikarzy wybierze 60 najlepszych produktów w każdej z kategorii uwzględniając takie kryteria jak: performance, wrażenia sensoryczne, kreatywność, poziom innowacji, trwałość i wielofunkcyjność. Wybrane produkty zostaną zaprezentowane na targach ISPO MUNICH 2013 w ramach ISPO Textrends Forum w hali C2. Dodatkowo wybrane produkty zostaną wsparte zróżnicowanymi działaniami promocyjnymi takimi jak trend book i działania komunikujące platformę. Koncepcja prezentacji innowacji w tekstyliach była dyskutowana z przedstawicielami branży od dłuższego czasu z bardzo pozytywnym skutkiem. Markus Hefter, Dyrektor Targów ISPO, jest przekonany że „ISPO Textrends Forum zapewni łatwiejszy dostęp do innowacji projektantom w branży sportowej i, a także product managerom i dziennikarzom”.
Więcej informacji na temat ISPO Textrend Forum znajduje się na www.ispo.com/textrends_forum oraz na facebooku: www.facebook.com/ispo
—
Nowa platforma dla branży sportowej i branży Healthcare
- Dedykowana powierzchnia wystawiennicza dla rozwijającego się segmentu Healthstyle
- Wysokiej klasy eksperci podczas drugiego ISPO Health Forum
Targi ISPO MUNICH, jako wiodąca na świecie platforma branży sportowej to nie tylko prezentacje nowych produktów i innowacji z segmentów Outdoor, Ski, Action i Performance Sports, ale także pionier w kształtowaniu nowych trendów i nowych segmentów na rynków. Podczas zeszłorocznej edycji targów został zainicjowany nowy projekt dotyczący zdrowego stylu życia- Healthstyle, łączący branżę sportową i ochrony zdrowia, który będzie kontynuowany podczas targów ISPO MUNICH 2013 w formie dedykowanej platformy w hali C1 jak również w ramach drugiego ISPO Heath Forum.
Nowy koncept ISPO Healthstyle stwarza firmom z branży sportowej i Healthcare okazję do uzyskania kompleksowej informacji o bogatej i zróżnicowanej ofercie produktów i usług sektora Healthstyle, jak również nawiązania personalnych kontaktów biznesowych. 250m2 powierzchni wystawienniczej zostało podzielonych na trzy segmenty tematyczne „Sports & Performance”, „Activity & Comfort” i „Body & Care”, w ramach których zostaną zaprezentowane innowacyjne produkty takie jak sprzęt, odzież i tkaniny, akcesoria oraz usługi. Dodatkowo platforma „Healthstyle Action Point” ma do zaoferowania 80,000 odwiedzającym targi ISPO MUNICH bogaty program z panelem dyskusyjnym, wykładami i prezentacjami.
Healthstyle jest synonimem nowego stylu życia łączącego w sobie sport i zdrowie. Sport to znacznie więcej jak tylko ćwiczenia, to także znaczące zapotrzebowanie na usługi pomagające utrzymać zdrowie i dobre samopoczucie. Innowacyjne produkty, wysokiej jakości design oraz nowe grupy konsumentów połączą branże sportową i healthcare i zmotywują kolejne grupy dozorowego trybu życia. Nowy segment rynku, jakim jest Healthstyle rozwija się bardzo dynamicznie i w odniesieniu do prognoz wzrost w Niemczech w krótkim okresie czasu będzie wynosił 8,7% rocznie. Szacuje się, że wartość rynku Healthstyle do 2020 osiągnie 100 bilionów euro.
Jednym z najważniejszych wydarzeń podczas targów ISPO MUNICH będzie drugie ISPO Health Forum, które odbędzie się 5. lutego 2013 w ICM – International Congress Center Munich. Jest to wiodące na skalę międzynarodową forum, gromadzące wielu wysokiej klasy ekspertów z kraju i zagranicy podejmujące tematykę sportu i zdrowia. W konferencji wezmą udział przedstawiciele handlu sportowego oraz Healthcare, jak również przedstawiciele branży ubezpieczeniowej, ITC oraz polityczni decydenci. Program drugiego ISPO Health Forum został podzielony na trzy panele główne:
W ramach The Industry Panel odbędzie się dyskusja o tym, jak firmy sportowe, Healthcare, firmy farmaceutyczne i ubezpieczeniowe mogą wspólnie rozwijać kształtujący się rynek healthstyle i jaką współpracę postrzegają za niezbędną by wesprzeć dany sektor. Drugi panel, The Product & Service Panel prezentuje produkty i usługi rynku Healthstyle. Trzeci panel, The Consumer Panel wyjaśnia, jak zmotywować osoby, dla których aktywność sportowa ogranicza się do siedzenia na kanapie, do wzmożenia aktywności fizycznej w życiu codziennym. Tegoroczna edycja forum ponownie będzie miała charakter interaktywny, wspierający zawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, rozwój nowych produktów i kanałów dystrybucji.
ISPO Heathstyle i drugie ISPO Heath Forum organizowane są w ramach targów ISPO MUNICH, odbywających się w dniach 3-6. stycznia 2013 Na Nowych Terenach Targowych W Monachium. W celu zasięgnięcia szczegółowych informacji, zapraszamy na stronę www.ispo.com/munich . Zdjęcia można pobrać z archiwum prasowego dostępnego na stronie targów w zakładce Press.
—
Nowa usługa dla branży sportowej
ISPO uruchamia całoroczną platformę Job Exchange
- Współpraca z Sport-Job.de
- Przeznaczona dla branży sportowej
Wraz z początkiem grudnia 2012 międzynarodowa platforma ofert pracy ISPO JOBS ma zapewnić szybki i efektywny dostęp do wykwalifikowanej kadry kierowniczej jak również listy ofert pracy w branży sportowej. Nowa, dwujęzyczna giełda pracy będzie zarządzana przez ISPO we współpracy z doświadczonym partnerem Sport-Job.de
Firmy szukające nowych pracowników mogą umieszczać swoje ogłoszenia na platformie ISPO i docierać do wykwalifikowanych kandydatów przez cały rok. Platforma jest kierowana do bardzo szeroko pojmowanej branży sportowej. Cały proces jest bardzo prosty: oferty pracy przysyłane są na formularzu kontaktowym. Sport-Job.de nadaje im właściwy format i niezwłocznie publikuje na stronie dedykowanej ISPO JOBS (www.ispo.com/jobs) oraz na platformie www.sport-job.de działającej od 2000 roku. Podwójne publikowanie ogłoszeń gwarantuje efektywne dotarcie wszystkich ogłoszeń do grup docelowych. Osoby poszukujące pracy aplikują bezpośrednio i na korzystnych warunkach do wybranych przez siebie pracodawców poprzez internetowy formularz zgłoszenia.
Dodatkowo, oferty pracy będą również publikowane na tablicy Job Board na stoisku ISPO Academy zlokalizowanym przy wejściu EAST podczas targów ISPO MUNCIH (3-6 luty 2013). Od momentu uruchomienia platformy aż do terminu rozpoczęcia targów wszyscy ogłoszeniodawcy otrzymają atrakcyjną zniżkę na umieszczenie swoich ogłoszeń.
ISPO JOBS jest już kolejną usługą oferowaną przez ISPO jako wiodącej międzynarodowej sieci branży sportowej jako kompleksowa usługa dla międzynarodowej branży sportowej. Celem uruchamiania indywidualnych usług jest wsparcie firm branżowych w ich dążeniach do osiągnięcia wysokiej pozycji w odniesieniu do międzynarodowej konkurencji, zwiększenia portfolio klientów oraz rozwijania i utrzymywania personalnych kontaktów i relacji.
Źródło : Informacja prasowa Pro Business Consulting